Serce to dynamiczny organ wewnętrzny, na którego właściwą pracę składa się jednoczesne działanie kilkuset elementów. W przypadku diagnostyki i terapii zaburzeń rytmu serca perfekcyjna znajomość anatomii pozwala przeprowadzić diagnostykę i wykonać interwencję w sposób bezpieczny, skuteczny i bardziej efektywny – przekonuje dr hab. n. med. Mateusz Krystian Hołda z Katedry Anatomii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Oddziału Szybkiej Diagnostyki Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II.
Szukaj
Marta Sułkowska

O mnie
Jestem właścicielką własnej marki Salus Public Relations, pod którą realizuję projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, public relations i public affairs z obszaru ochrony zdrowia. Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej, podyplomowych studiów Handel ze Wschodem w SGH oraz filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam doświadczenie w public relations, dziennikarstwie i sektorze custom publishing. Specjalizuję się w PR dla sektora healthcare, zwłaszcza w obszarach: kardiologicznym, onkologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii świadomościowych i zarządzaniu kryzysowym. Posiadam doświadczenie we współpracy z towarzystwami naukowymi, organizacjami pacjentów oraz klientami korporacyjnymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
Nowe wpisy
- Salus PR z obsługą kampanii Dni Świadomości Niewydolności Serca 2022 8 czerwca 2022
- Salus Public Relations dla Forum Kardiologicznego 23 lutego 2022
- Zdrowsze serce? Czas na zmiany! 13 grudnia 2021
- Salus PR dla portalu branżowego ForumKardiologiczne.pl 1 grudnia 2021
- MARKETING przy kawie: „Pijesz. Wchodzisz. Toniesz” Sztuka Kreacji i Salus PR dla Legionowskiego WOPR 19 sierpnia 2021
Archiwa
Tagi
Nowe wpisy
- Salus PR z obsługą kampanii Dni Świadomości Niewydolności Serca 2022
- Salus Public Relations dla Forum Kardiologicznego
- Zdrowsze serce? Czas na zmiany!
- Salus PR dla portalu branżowego ForumKardiologiczne.pl
- MARKETING przy kawie: „Pijesz. Wchodzisz. Toniesz” Sztuka Kreacji i Salus PR dla Legionowskiego WOPR