Skuteczna komunikacja jest bardzo ważna dla prowadzonej terapii, ale zdalne formy kontaktu mogą dodatkowo utrudniać i tak nie zawsze łatwe wzajemne zrozumienie pacjenta i lekarza. Jakie pułapki mogą czyhać na pacjentów korzystających z rozwiązań telemedycznych i jak skutecznie ich uniknąć? Wskazówki powstały w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „TeleSERCE – Serce pod kontrolą”.

Więcej: https://teleserce.com/e-zdrowie-jak-skutecznie-komunikowac-sie-z-lekarzem/

Categories:

Marta Sułkowska
O mnie

Jestem właścicielką własnej marki Salus Public Relations, pod którą realizuję projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, public relations i public affairs z obszaru ochrony zdrowia. Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej, podyplomowych studiów Handel ze Wschodem w SGH oraz filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam doświadczenie w public relations, dziennikarstwie i sektorze custom publishing. Specjalizuję się w PR dla sektora healthcare, zwłaszcza w obszarach: kardiologicznym, onkologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii świadomościowych i zarządzaniu kryzysowym. Posiadam doświadczenie we współpracy z towarzystwami naukowymi, organizacjami pacjentów oraz klientami korporacyjnymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego