Kiedy w grę wchodzi alkohol, niewinne spotkanie nad wodą może skończyć się tragicznie. Nie musi, jeśli nad akwenem nie wyłączymy rozsądku – przekonują ratownicy Legionowskiego WOPR w nowej odsłonie kampanii „I Ty możesz uratować komuś życie”.

W fabularyzowanym spocie LWOPR przypomina prawdziwą historię pary, której przedślubne spotkanie z przyjaciółmi znalazło tragiczny finał. Materiał zrealizował Michał Kamiński Sztuka Kreacji, a za działania promocyjne odpowiada agencja Salus Public Relations.

Więcej: https://marketingprzykawie.pl/espresso/pijesz-wchodzisz-toniesz-kampania-legionowskiego-wodnego-ochotniczego-pogotowia-ratunkowego/

Tags: #LegionowskieWOPR #ratownictwo #PR #publicrelations #komunikacja #promocja

Categories:

Marta Sułkowska
O mnie

Jestem właścicielką własnej marki Salus Public Relations, pod którą realizuję projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, public relations i public affairs z obszaru ochrony zdrowia. Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej, podyplomowych studiów Handel ze Wschodem w SGH oraz filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam doświadczenie w public relations, dziennikarstwie i sektorze custom publishing. Specjalizuję się w PR dla sektora healthcare, zwłaszcza w obszarach: kardiologicznym, onkologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii świadomościowych i zarządzaniu kryzysowym. Posiadam doświadczenie we współpracy z towarzystwami naukowymi, organizacjami pacjentów oraz klientami korporacyjnymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego