Według jednej z teorii nauk społecznych w obecnej fazie pandemii COVID-19 możemy mieć do czynienia z syndromem EID fatique – zmęczeniem nowo powstałymi chorobami. Według tej teorii, im dłużej trwa dana pandemia i kryzys zaufania do medycyny, tym lekceważenie zagrożenia i obostrzeń przez społeczeństwo jest większe. Co za tym idzie, im silniejszy byłby ten trend, tym większa jest potrzeba działań zachęcających do szczepień.

Najlepszymi ambasadorami szczepień stali się lekarze i farmaceuci. Co istotne, ambasadorami wiarygodnymi, ponieważ zachętom do zaszczepienia się towarzyszyły ich własne fotografie ze szczepień, zdjęcia skierowań, nakładki na zdjęcia profilowe promujące szczepienia.

Więcej w materiale źródłowym: http://www.proto.pl/artykuly/przekonac-nieprzekonanych-szczepienia-covid19?fbclid=IwAR2HqL-6vQ1COND7Li3o5EJz4nbWxFeLvlycXn1j1hnRil1CrJ56rX7aQaA

Categories:

Tags:

Marta Sułkowska
O mnie

Jestem właścicielką własnej marki Salus Public Relations, pod którą realizuję projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, public relations i public affairs z obszaru ochrony zdrowia. Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej, podyplomowych studiów Handel ze Wschodem w SGH oraz filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam doświadczenie w public relations, dziennikarstwie i sektorze custom publishing. Specjalizuję się w PR dla sektora healthcare, zwłaszcza w obszarach: kardiologicznym, onkologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii świadomościowych i zarządzaniu kryzysowym. Posiadam doświadczenie we współpracy z towarzystwami naukowymi, organizacjami pacjentów oraz klientami korporacyjnymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego