Wraz z rozpoczęciem XXVI Kongresu Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego ruszyła ogólnopolska kampania świadomościowa „Nie zawal! Wybierz życie”, w ramach której za pomocą multimedialnych spotów emitowanych w środkach komunikacji miejskiej, edukacyjnych plakatów i ulotek oraz publikacji i audycji medialnych eksperci wyjaśnią Polakom, jak nie przegapić zawału serca oraz jak rozpoznać jego nietypowe objawy. Partnerami kampanii są Polskie Towarzystwo Kardiologiczne i AstraZeneca, a wsparcie w zakresie PR zapewnia Marta Sułkowska, Salus Public Relations – pisze serwis PRoto.pl 

Więcej: https://www.proto.pl/aktualnosci/nie-zawal-wybierz-zycie-rusza-kampania-o-zawale-serca

Categories:

Marta Sułkowska
O mnie

Jestem właścicielką własnej marki Salus Public Relations, pod którą realizuję projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, public relations i public affairs z obszaru ochrony zdrowia. Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej, podyplomowych studiów Handel ze Wschodem w SGH oraz filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam doświadczenie w public relations, dziennikarstwie i sektorze custom publishing. Specjalizuję się w PR dla sektora healthcare, zwłaszcza w obszarach: kardiologicznym, onkologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii świadomościowych i zarządzaniu kryzysowym. Posiadam doświadczenie we współpracy z towarzystwami naukowymi, organizacjami pacjentów oraz klientami korporacyjnymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego